Ey Kardeşler Halvetde Bütün Râhatım Benim - Güzel Sözler, Güzel Mesajlar, Aşk Sözleri, Anlamlı Sözler

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

20 Nisan 2019 Cumartesi

Ey Kardeşler Halvetde Bütün Râhatım Benim


NUTK-İ ŞERÎF

Ey kardeşler halvetde bütün râhatım benim
Çün ki her ân hâzırdır yanımdadır sevgilim

Hiç bir şey bedel olmaz O'nun azîz aşkına
Hep O'nun sevdâsından bütün bu çekdiklerim

Her yerde ve her şeyde şâhidim cemâline
Kıblem O'nun vechidir mihrâbımdır O benim

Benden olmazsa hoşnûd ölürsem O'na hasret
Âteşlere yanarım çekerim pek çok mihnet

Ey gönlümün tabîbi! Ey sa'âdet-i tâmmım
Vaslını lutf eyle ki şifâyâb olsun rûhum

Sensin benin hayâtım her ânımın neş'esi
Sensin benim tek neş'em neş'enle büyürüm ben

Ben dünyâyı ettim terk vaslınla beni kıl şâd
Bütün isteğim budur senden benim ilâhî

Tâcü'r-Ricâl Râbiatü'l Adeviyye
Kaddesallahu Sırrahu'l-Âlî

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here