Samsun Spor Sözleri - Güzel Sözler, Güzel Mesajlar, Aşk Sözleri, Anlamlı Sözler

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

16 Temmuz 2020 Perşembe

Samsun Spor Sözleri

Samsunspor Logo
* Cimbomluysan konuş örnek alsınlar, Samsunluysan sus da adam sansınlar.

* İlk görüşte sevgilim oldun.

* Sam sam sunsun parolamız gol olsun.

* Çiftlik caddesinde meşaleler yakalım kutlamalar yapalım.

* Samsunlu olmak SAMSUNSPORLU olmaktır.

* Bir Sevdaysa Hayatı Anlamlı Kılan Daha Sesli Söyle 1965 Samsunspor...

* Sevgilim sen uyu ben deplasmana kaçayım inceden ince sigaramı sarayım

Samsunspor Wallpaper

* değil ben samsunspor için demiştim ama bizene çarşıdan pazardan.

* SAMSUNSPOR nerdeyçe çevik kuvvet ordadır...

* Dünya Dikenli bir Hayat Sevenlerdemi Kabahat nede olsa SamsunLuyuz

* Neyleyim kırmızı dediğimde beyaz demeyen manitayı.

* Sevme beni kızım benim hayatım tribünde bu hayat manitasızda olur.

Samsunspor Kalbimin Ortasında Sözleri

benim gönlüm bir liman sense o limanda gemisin kaybolan
arıyorum her yerde dalgalar gelince kıyıya bir ince
bulmak bu kadar mı zor allahım yardım et bu kulun ölüyor
samsun aşkı bir başka yalan dolan imiş diğer sevdalarsa
bak bu üni li şirin içmiş deli gibi son deminde piizin
tadını alamamış üniversitenin kampüsün derslerin
sensin benim sevgilim üzüntüm sevincim gözüm beynim kalbim
ihtiyacım var bir teselliye samsunum avrupa ligi ne
inşallah
oturdum yine bir elimde bira öbür elimde sigara vurdu aklıma samsuna olan aşkım başladım haykırmaya
şşşştt
ne zaman dokunsam formana dolasam kaşkolunu boynuma işte o zaman bir şeyler kopuyor kalbimin tam ortasında

Burası Her Yer Değil Sehr-i Samsun
Bayrağının renkleri sarmış ruhunu
Bir güneştir göklerden arza yayılan
Adını şanla yazdın aldın ününü
İçimizde teksin sen SAMSUNSPORUM
Haydi bastır SAMSUNSPOR gol geliyor
En büyüksün sözleri arşı deliyor
Seninle taraftarın yüzü gülüyor
SAMSUNSPOR zaferi devam ediyor
Her spor dakında çiçekler yeşerir
Maçlarda taraftar seninle özleşir
Yağmur soğuk demeden seninle birleşir
Sana herşey yakışır SAMSUNSPORUM

2018 Samsunspor Marşı
Samsun dan yükselen bu sesi dinle
Kırmızı, beyaz ve siyah aşkımız
Kalplere akseden bu sesi dinle
Kırmızı, beyaz ve siyah aşkımız
İsmail Uyanık şirketiz dedi
Bütün rakiplerde korku belirdi
Taraftar şahlandı, sanki delirdi
Kırmızı, beyaz ve siyah aşkımız
Bakmayın adına, Süper Lig liyiz biz
Futbolda adamın biz tam dibiyiz
Bu yıl da arkadaş Şampiyon biziz
Kırmızı, beyaz ve siyah aşkımız
Bitmez bu heyecan, bitmez bu şarkı
Samsunspor un çok farklıdır farkı
Şampiyonluk dilde en güzel şarkı
Kırmızı, beyaz ve siyah aşkımız
Hedefimiz belli, yolumuz belli
Bütün futbolcular altın yürekli
Şampiyonluk bize daim gerekli
Kırmızı, beyaz ve siyah aşkımız
İşte gol ve goller kalkın ayağa
Kutlayın bu ânı, yanak yanağa
Yaşa, varol, sağol İsmail Ağa
Kırmızı, beyaz ve siyah aşkımız
Sözler Oktay Zerrin e Aittir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here