Şair Sözleri - Güzel Sözler, Güzel Mesajlar, Aşk Sözleri, Anlamlı Sözler

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

13 Mart 2019 Çarşamba

Şair Sözleri

Yeni Şair Sözleri En Güzelleri

Kimseden akıl alacak kadar aptal değilim.
Bana kalırsa sen akıl vermeden önce, geri kalanının sana yetip yetmeyeceğini hesapla. Bob Dylan

Garip değil mi? Bir insana vazgeçilmez olduğunu hissettirdiğinizde,
İlk vazgeçeceği kişi siz olursunuz. Sigmund Freud

Ah benim sevdasında bencil, yüreğinde sağlam sevdiğim.
Aklıma gelişini seveyim. Ne güzel de darma duman ediyorsun beni. Nazım Hikmet

Bilinmedik bir hüzün var içimde, bir gariplik. Anladım ki, ya ben fazlayım bu şehirde ya da biri eksik! Can Yücel

Ne de güzel demiş şair; tutsak kaldığın yer sevdiğin kişinin kalbiyse özgürlüğün canı cehenneme!

Ve şimdi aşk; yaz’ın ortasında bir kar tanesiyle tanışmak gibi. Can Yücel

Belki de aşk sevgiliyi kazanmayı değil de, onda kendini kaybetmeyi gerektirir. Elif Şafak

İlk izlenim çok önemlidir. İlk iki dakika kocaman bir yüreği var sanırsın.
Sonra bir ömür o yürekte, ilk iki dakikayı ararsın. İlhan Berk

İnsanlarla yüz yüze konuşarak her sorunu halledebilirsin; ama bazı insanlar gelir önüne, hangi yüzüne konuşacağını bilemezsin. Pablo Neruda

Düştüğümüz kuyular sandığımız kadar dipsiz değil aslında, tutunmaya çalıştığımız ipler çok kısa. Charles Bukowski

Neymiş, birini seviyorsak serbest bırakacakmışız, dönerse bizimmiş dönmezse hiç bizim olmayacakmış. Güvercin besliyoruz sanki. Yılmaz Erdoğan

Ey Yalnızlık !
Herkesin koynuna girip çıkarsın da, bir tek benimle mi düzenli bir ilişkin var. Ece Ayhan

İki çeşit insan vardır.
Zaman geçtikçe hatalarıyla yüzleşen, zaman geçtikçe yüzsüzleşen. Mehmet Akif Ersoy

Hiç dokunmadığın birine aşık olabiliyorsan, işte sen aşkı hak ediyorsun. Can Dündar

Herkes fazlasıyla sevmiş, ben eksikleriyle de sevdim oysa. Özdemir Asaf

Bedenin yükünü ayaklar taşır. Ruhun yükünü yürekler. Can Yücel

Bir soğan soyuluyor, yaşarıyor gözler. Bir de devlet soyuluyor, aldırmıyor öküzler. Şair Eşref

Erkek hoşlandıktan sonra tanır, kadın tanıdıkça hoşlanır. M. Kundera

Size zamanını ayırmayan birine asla kendinizi harcatmayın. Charles Bukowski

Bir hayli kırgınım. Kime olduğunu, neden olduğunu bilmeden.
Belki hayata, belki kendime, belki de dilimden düşmeyen keşke’lere. Can Yücel

Gitmeden önce düşün; çünkü döndüğünde bulduğunla, giderken bıraktığın asla aynı olmayacak. L. Aragon

Her şeyinle seversin, tüm gücünle belki. Ama yine kaybedersin.
Neden mi? Çünkü her ‘seviyorum’ diyeni adam zannedersin. Bob Marley

Bazen diyorum ki onu kafama takmamalıyım.
Sonra da diyorum ki; önce kalbimden atmalıyım. Edip Cansever

Gittin mi büyük gideceksin! Ayrılık bile gurur duyacak seninle. Can Yücel

Kalbimde kalbine yok bile kinim. Bence artık sende herkes gibisin. Nazım Hikmet

Ne yani, papatyada bir yaprak daha olsaydı beni sevecek miydin? Sunay Akın

İçimdeki mezarlığa gömdüklerimi kimseye anlatmam.
Hem ölülerin ardından konuşulmaz ki, günahtır! Turan Ergün

Bir insana zorla sevdiremezsin kendini. Bana güven diyemezsin.
O bunu hissetmiyorsa tek bir söz söyleyebilirsin, sen bilirsin. Can Yücel

Öğrendik ki, iki şey asla terk etmezmiş insanı:
Biri yanındaki ana, diğeri kalbindeki yara. Ataol Behramoğlu

Üzülmüyorum. Çünkü hayatımdan çıkan hiç kimsenin hayatımda yeri yok.
Düşünüyorum da değersizlere bu satırlar bile çok. Y. Erdoğan

Bir sürü dostum içinde elbet düşmanım olacak; ama nerden bilebilirdim ki onca düşmanım içinde beni dostum vuracak. Gorki

Aşk diye bir şey yok ki.
Sadece biraz heyecan duyuyoruz bunu da kendimize aşk diye yediriyoruz. G. Vidal

Kırılmasın diye üzerine titrerdim. O hep üşüyorum sanırdı. Can Yücel

Başka anlamlar aramaya gerek yok! Katlandığım kadar seviyorum seni. Kahraman Tazeoğlu

Gitmek sadece bir eylemdir. Unutmak ise kocaman bir eylem. Nazım Hikmet

Hayat üç buçukla dört arasındadır; Ya üç buçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın. Neyzen Tevfik

Hayatta hep mutlu olursam, hayalini kuracak neyim kalır. Dostoyevski

Beni öyle bir yalana inandır ki, ömrümce sürsün doğruluğu. Özdemir Asaf

Güç erkeğe, güzellik kadına verilir; ama her şeyi yenen güç, yalnız güzelliğe yenilir. Oscar Wilde

İnsanlar da kuyulara benzerler, içlerinde boğulabilirsiniz. Ahmet Hamdi Tanpınar

Bazen sen bile “vay be !” dersin kendine; tek satırlık adamları nasıl roman yapmışım gönlüme. Yılmaz Erdoğan

Sevdiklerinize zaman ayırın; yoksa zaman sizi sevdiklerinizden ayırır. William Golding

Son sözü başta ifade ettiğimiz gibi tekrar yazalım.
Şairin sözü muteberdir ama Kuran-ı Kerim ve Hadis-i Şeriflerden sonra.

Anladım ki aşk ; Her iki tarafı da mağdur eden,
Yürekte izinsiz gösteri yapan, mutluluk karşıtı bir eylem… – Can Yücel

Hiçbir mutluluk; sonu iyi biten acı kadar lezzetli değildir… – Quintus Horatius Flaccus

Çektiğim âlâmı bir ben bir de Allah’ım bilir.”

Kral da, dilenci de aynı iştahla acıkırlar. – Michel de Montaigne

“Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil.

“Can verme gam-ı aşka ki aşk, afet-i candır.

İlk izlenim çok önemlidir. İlk iki dakika kocaman bir yüreği var sanırsın.
Sonra bir ömür o yürekte, ilk iki dakikayı ararsın. – İlhan Berk

Yemine gerek görmeyecek kadar sözlerine sadık ol. – Dale Carnegie

Yüzünü güneşe çeviren insan, gölge görmez. – Helen Keller

Gözyaşının bile görevi varmış. Ardından gelecek gülümseme için temizlik yaparmış. – Mevlana

Senin için ölürüm dedi.Benim için zaten öldün dedim. Cesedini alıp çıktı… – Küçük İskender

Yalnız seni sevenleri sevmek sevgi değil, değiş tokuştur. – Cenap Şahabettin

Karanlığı lanetlemektense, bir mum yakın. – Konfüçyus

Tek teselli var bu dünyada şair olan için: Şiir yazmak… Kalbi olan bilir. Kalbi olan sever.
Şair Sözleri Kısa, Şair Sözleri Anlamlı, Şair Sözleri Facebook, Şair Sözleri Aşk, Ünlü Şair Sözleri, Anlamlı Aşk Şair Sözleri, Şairlerin Kısa Sözleri, Şair Sözleri Tumblr, Şair Sözleri İnstagram
Şair Sözleri Kısa, Şair Sözleri Anlamlı, Şair Sözleri Facebook, Şair Sözleri Aşk, Ünlü Şair Sözleri, Anlamlı Aşk Şair Sözleri, Şairlerin Kısa Sözleri, Şair Sözleri Tumblr, Şair Sözleri İnstagram

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here